Friday, November 11, 2011

Tautan Kasih

Alhamdulillah, Disaat orang lain sibuk nak mengukir sejarah pada tarikh ini '11.11.11' adik dan juga teman-teman oku lain turut diraikan di majlis tautan kasih pada tarikh tersebut yang dianjurkan oleh para-para guru PPKI di Monterez Golf & Country Club. Adik juga tidak ketinggalan turut dianugerahkan sebagai penerima murid cemerlang walaupun ia tidak mengatahui apa ertinya. Janji ada hadiah...Ye tak..! 

Di majlis ini semua ibubapa juga turut hadir bagi membantu mengawasi pergerakan insan-insan istimewa ini. Malah lebih ramai keluarga untuk menyertai pun sangat dialu-alukan bagi mengembirakan mereka.


Khusuk mendengar ucapan pengetua...iyer ker? mana paham kalau cakap panjang2 mcm ceramah da...tu yg buat muka nampak asem je...kecuali la kalau kat pentas tu ada kembar botak tu..upin ipin ler  atau boboiboy lompat sesakan la aku...akak dan ibu pun tak leh duduk diam nanti...

Menghayati ole-ole dari penganjur apa yang menariknya..aku nak buat apa ye dengan bende nie...

Adik dengan Mohd Haikal yang juga insan istimewa. walaupun tak pernah bercerita atau bersembang mcm insan lain namun mereka mengerti erti persahabatan. Keistimewaan dalam perhubungan insan-insan ini yang uniknya tidak membezakan diantara teman2 istimewa lain.  

1 comment:

  1. pernah jd sukarelawan untk knk2 autisme .. pngalaman bmakna

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...