Friday, March 4, 2011

Nak daftar kad OKU, tapi pejabat kosong

Baru-baru nie kawan saya ada tanya kat mana nak dapatkan kad OKU, jadi saya jelaskan kalau nak buat kenalah pergi Pejabat Kebajikan Daerah Petaling di Subang Jaya. Tapi setelah beberapa hari saya di maklumkan pejabat tersebut kosong.
" Macamana ji? jumpa ke pejabat JKM?" tanya saya setelah beberapa hari baru jumpa beliau.
" takde la li..! dah berpindah ke pejabat baru di Sek U5. Awak tau je la dah saya mcm nie sampai-sampai tengok pejabat kosong nak turun balik aduhaii..." Jelas beliau sambil menunjukkan kertas makluman."

Untuk makluman kepada teman-teman yang ingin berurusan dengan Pejabat Kebajikan Daerah Petaling (PKDP) boleh lah berurusan di alamat berikut:

Komplek Kerajaan Daerah Petaling,
No1, Persiaran Atmosfera, Seksyen U5,
40150 Shah Alam Selangor D.E


Map utk ke lokasi


2 comments:

  1. assalam.. nk buat pun mslh kan.. nsib baik pegi ituhr cpt.. hntr wakil je

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam, masa bantu kwn tu senang lak, nak ambil pun senang jugak, siap bagi borang untuk dpt elaun lagi. Mungkin tempat tu baru kurang sibuknya..kak maiyah ada mohon elaun ke?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...